KPN

 

 

KPN

  Bel: 1810 (€0,90 / min) *
  1810 is niet verbonden of aangesloten bij KPN

 

Heeft u ook zo’n moeite met “druk 1 voor dit en druk 2 voor dat?” Bent u ook zo klaar met die computerstem en die ingewikkelde keuzemenu’s? Bel daarom 1810 en wij gaan voor U door het menu. Wij verbinden u door naar de juiste afdeling, meteen naar een “echte” medewerker. De medewerkers van 1810 zoeken voor U uit waar u precies moet zijn binnen de klantenservice van KPN en verbinden u dan meteen door naar de medewerker op de juiste afdeling.

KPN wil van haar wettelijke verplichting voor telefoongids en haar eigen nummerinformatiedienst af, zie op hun eigen website:

KPN zegt eigen nummerinformatiedienst op
Het gehele artikel kunt u op de site van KPN zelf teruglezen via onderstaande link:
KPN zegt nummerinformatiedienst op

Welk nummer u ook zoekt, welk bedrijf of klantenservice u ook wilt spreken, 1810 zoekt het telefoonnummer voor u op en wij verbinden U er mee door, geen keuzemenu’s, direct een medewerker aan de lijn.


KPN

  Bel: 1810 (€0,90 / min) *



Steeds meer grote bedrijven doen aan zogenaamde selfservice. Ze hebben het liefst dat klanten zelf hun problemen oplossen via online vragenformulieren, keuze menu’s of tientallen veel gestelde vragenlijsten, de zogenaamde FAQ’s. Dat U alles zelf op en uit moet zoeken vinden wij van 1810 niet de meeste klantvriendelijke oplossing maar voor de klantenservices scheelt alles wat U zelf doet hen natuurlijk tijd en dus hebben ze minder mensen op de helpdesk van KPN nodig dus dat scheelt geld. Wij proberen deze irritatie bij U te verminderen, helpen U bij het vinden van de juiste afdeling en directe medewerker van KPN aan de lijn te krijgen. Eenvoudig en snel de juiste persoon voor U aan de lijn krijgen, dat is onze doelstelling. “1810 helpt u…. door het klantenservice menu…” Bellen met 1810 kost 90 cpm (plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt). Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden en door het menu laat leiden.


De klantenservice van KPN heeft de volgende openingstijden:
Maandag 24 uur geopend
Dinsdag 24 uur geopend
Woensdag 24 uur geopend
Donderdag 24 uur geopend
Vrijdag 24 uur geopend
Zaterdag 24 uur geopend
Zondag 24 uur geopend

KPN vindt het belangrijk om kwalitatief goede producten en diensten te leveren. Ook het netwerk dient van een hoge kwaliteit te zijn. Daarnaast hecht KPN veel waarde aan een goede klantenservice. Deze twee speerpunten komen samen bij de klantenservice. Bij problemen of vragen is het mogelijk om op verschillende manieren contact op te nemen met de klantenservice. Het kan hier gaan om een vraag over een abonnement, een storing op het internet of een wijziging van jouw producten of diensten.

KPN Klantenservice

Het is mogelijk om op meerdere manieren contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt telefonisch contact opnemen, een e-mail sturen, online je vraag stellen bij de vragenbank of een bezoeken. Daarnaast is er Mijn, waar je als klant zelf je producten en diensten kunt inzien en beheren. Als laatste staat er ook een webcareteam voor je klaar; zij zijn te vinden op Facebook, Twitter en het Forum.

Telefonisch contact

De klantenservice van KPN is telefonisch 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Algemene telefoonnummers:
1200:
je belt vanaf een mobiele telefoon met abonnement of prepaid
0800 0105:
je belt vanaf een vaste telefoon of een mobiele telefoon zonder KPN abonnement of KPN prepaid
+316 1200 1200:
je belt vanuit het buitenland (hier geldt het buitenland tarief)

Overige telefoonnummers:
0800 0402:
Voor vragen over Internet, Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne en Glasvezel (vanuit Nederland)
070 34 34 343:
Voor contact met het hoofdkantoor (vanuit Nederland

webcare

Het webcare team is 24 uur per dag en 7 dagen bereikbaar voor vragen of opmerkingen. Het team zit voor je klaar op Facebook, Twitter en het Forum.

Facebook

Op Facebook is het mogelijk om jouw vraag of probleem eenvoudig en snel voor te leggen aan de KPN klantenservice. Het webcare team neemt dan zo snel mogelijk contact met je op. Voor sommige problemen heeft KPN jouw klantgegevens nodig, die je kunt sturen in een privébericht. Het webcare team vraagt naar jouw klantgegevens wanneer dit nodig is.

Twitter

Het webcare team zit ook op Twitter voor je klaar. Via dit medium kun je korte vragen stellen aan de klantenservice. Ook hier kun je foutmeldingen doorgeven. Vaak krijg je via Twitter snel een reactie op jouw vraag of opmerking. Voor bepaalde problemen heeft KPN jouw klant gegevens nodig. Er wordt dan aan je gevraagd om deze via een privébericht te sturen. Het webcare team vraagt naar jouw klantgegevens wanneer dit nodig is.

KPN Forum

KPN beschikt over een officieel forum, waar meer dan 100.000 mensen lid van zijn. Op dit forum helpen niet alleen de leden elkaar bij vragen en problemen, maar er zijn ook webcare medewerkers actief op het forum. Meestal krijg je snel een reactie op jouw vraag of probleem.

Mijn KPN

Mijn is de online omgeving waar je als klant zelf allerlei belangrijke zaken kunt regelen. Je kunt niet alleen je eigen producten en diensten beheren, maar ook facturen en rekeningen inzien of je dataverbruik bekijken. De App is gratis te downloaden in de App store voor iOS of de Google Playstore voor Android. Dankzij deze app heb je altijd en overal toegang tot en inzicht in jouw producten en diensten.

Mijn KPN en de App zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week toegankelijk.

Vraag online stellen

Het is op de website mogelijk om een vraag te stellen, waarna er direct enkele antwoordsuggesties vanuit de database worden gegeven. Door jouw vraag op deze manier te stellen, hoef je niet de hele website door te zoeken naar het antwoord op jouw vraag of probleem. Vooral voor veelvoorkomende problemen is dit een goede en snelle oplossing. Deze vraagbaak is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Daarnaast is er voor mobiel internet en mobiele telefonie een contactformulier beschikbaar. Voor specifieke vragen over deze diensten kan je het contactformulier invullen en opsturen. De klantenservice komt dan zo snel mogelijk bij je terug.

KPN winkel

Het is natuurlijk ook altijd mogelijk om met je vraag, probleem of opmerking over een storing binnen te lopen bij een winkel. De medewerkers proberen al jouw vragen snel, klantvriendelijk en naar behoren te beantwoorden. De openingstijden verschillen per winkel. Je kunt het beste op de website de openingstijden van de dichtsbijzijnde winkel bij jou in de buurt opzoeken.

#kpn #kpn telecom #PTT #klantenservice #kpn

* 1810 is een zogenoemde nummerinformatiedienst.
Wij verbinden u door met het juiste bedrijf of instantie zodat u zelf niet zolang hoeft te zoeken. Tevens helpen wij U om door het vaak ingewikkelde menu van de klantenservices heen te komen.
Wij wijzen u erop dat we niet verbonden zijn met- of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Het tarief met de gesprekskosten krijgt u duidelijk te horen voordat u hoeft te betalen. Op deze manier kunt u indien u het er niet mee eens bent tijdig ophangen. U betaalt in dat geval niets.
Veel bedrijven verstoppen hun telefoonnummer of maken het lastig deze te vinden waardoor het bijna onmogelijk is voor een consument om ze te bellen. Met 1810 proberen wij dit probleem op te lossen.
Let op, het 90 cpm tarief geldt ook als u zich laat doorverbinden en/of door het menu laat leiden.